Ondersteuning

Algemeen
In de praktijk blijkt externe hulp vrijwel nooit nodig. Cito systemen doen wat ze behoren te doen.
Maar voor het geval er iets vreemds gebeurt en u er zelf niet uit komt kunt u op onze hulp rekenen.

Mogelijkheden
Ondersteuning kan op verschillende manieren plaatsvinden.
Telefonisch of met een vraag middels e-mail, maar ook door overname van de bediening van uw computer. In het laatste geval kunnen wij zelf kijken op uw computer waar het probleem zich voor doet en direct naar een oplossing zoeken. Op uw eigen beeldscherm kunt u zien wat wij doen en via de telefoon kunnen wij vragen stellen en uitleg geven.

Kosten

  • Tijdens kantooruren is de helpdesk normaal bereikbaar (maandag t/m vrijdag 9-18 uur) en kost het u niets.
  • Buiten kantooruren is de helpdesk op afspraak beschikbaar en wordt er € 20,- per kwartier (excl. BTW) gerekend met een minimum van één kwartier.

Contact
Tel. (0031) 071 5131885
Mail:   info@cito-online.nl

Direct: Klik hier om uw computer over te laten nemen.

Menu